AC/DC - Back In Black

Posted by: Lily_Lazer
Date: 24.09.2006

 
7.2 | 55 votes
‹‹ previous | next ››






Comments

‹‹ Back to the Funny stuff
Comments: 45  
Users visited: 454  
Search this topic:  


DLMokoma - 29.09.2006 at 21:11  
Scary.. But an interesting mix
Xtreme Jax - 30.09.2006 at 04:22  
Dont think Angus will approve of the new 'Suit' uniform compared to his 'school boy' one hehe
.:Kriptonita:. - 03.10.2006 at 21:58  
Daru Jericho - 10.10.2006 at 04:28  
From a distance I was expecting it to have guys from Immortal or some other black metal band on it but this is pretty unexpected. Good job!
+{Jonas}+ - 10.10.2006 at 22:28  
WTF?
Illusionist - 11.10.2006 at 15:24  
Oh, that is class. Well done!
Metalguaska - 24.10.2006 at 04:45  
jajajaja, pretty good imo, great mix, i was hoping to see some other thing, but this caught me offguard, really well done...
Lily_Lazer - 24.10.2006 at 16:41  
Written by Metalguaska on 24.10.2006 at 04:45

jajajaja, pretty good imo, great mix, i was hoping to see some other thing, but this caught me offguard, really well done...


I always thought this mix would be the most obvious ever o.o
Gothya - 01.11.2006 at 04:42  
right, they back in black, but i guess it would be better if these guys were wearing the school clothes that angus young is used to wear at ac/dc concerts; whatever, pretty nice one pretty nice
Paganblood - 02.12.2006 at 04:08  
Hope to see AC/DC appear in a concert this way! Hahahahah..
Great concept ..
Rupert - 09.12.2006 at 01:25  
Oh man, good one.
Bitch Boy - 09.12.2006 at 04:05  
That's cool The little dog in the movies rules
BrightNight - 13.12.2006 at 02:14  
Nice one haha
morbid_freak - 16.12.2006 at 02:39  
Lol
..HumanError.. - 16.12.2006 at 20:42  
Just great, well done.
HeathenBlood - 19.12.2006 at 06:30  
back in black....scary!!!
priestess_666 - 19.12.2006 at 14:42  
good one:D
AlexCromlech - 28.12.2006 at 10:14  
hah
Arian Totalis - 22.02.2007 at 03:55  
I thought this was gonna be some kinda Blacksploitation Joke But seriously, that was ok, not that funny really.
FrOsTmOuRnE 0_o - 21.03.2007 at 15:42  
good work
orathac - 08.06.2007 at 18:12  
well done but i think the album should be call man in black not back in black
Abattoir - 16.06.2007 at 20:50  
back in black...cool yea ...great pair of course
iaberis - 18.06.2007 at 18:57  
Haha! A smart one! Nice
Meuterei - 16.07.2007 at 15:54  
Probably the funniest one on here.
Gilardina - 17.07.2007 at 02:36  
that really made me laugh!!! lol!!!;D good one!
ThunderAxe1989 - 30.07.2007 at 03:30  
wow this was unexpected.
Realrocker - 27.10.2007 at 21:56  
think it was smells a bit Pop...........................y
Fuath - 28.10.2007 at 05:49  
i wasnt expecting this either, but i agree, this is an excellent job
Woutjinho - 02.11.2007 at 13:43  
hmm... close... close... not smiling yet though
juanopereira - 04.01.2008 at 01:41  
good work and very creative.
Necrogeddon - 12.06.2008 at 21:51  
haha! i wondered when someone would do that...
Freak - 15.06.2008 at 16:23  
haha... good...
Nickferatu367 - 15.06.2008 at 22:22  
here i go expecting some black metal style parody
Oracle - 19.08.2008 at 01:55  
Haha nice work
thesabbathfan - 19.08.2008 at 22:52  
that really funny man
Warman - 19.08.2008 at 23:57  
Naah...
THE_BLACK_GOD - 12.04.2009 at 10:20  
Men In Black? this is not a funny stuff.
tulkas - 12.04.2009 at 10:25  
Written by Guest on 12.04.2009 at 10:20

Men In Black? this is not a funny stuff.


i did expect something with a black dude, but thought it was gonna be better
THE_BLACK_GOD - 12.04.2009 at 10:30  
Written by tulkas on 12.04.2009 at 10:25

Written by Guest on 12.04.2009 at 10:20

Men In Black? this is not a funny stuff.


i did expect something with a black dude, but thought it was gonna be better

who talked about "A Black" I said men in black which is a game serries which have alomst the same cover.

you posted this funny stuff?
tulkas - 13.04.2009 at 00:10  
Written by Guest on 12.04.2009 at 10:30

who talked about "A Black" I said men in black which is a game serries which have alomst the same cover.

you posted this funny stuff?


i talked about "A Black", and o, i didn't post it. look up, it's says posted by Lily, so, it's clearly not me
THE_BLACK_GOD - 13.04.2009 at 10:06  
Written by tulkas on 13.04.2009 at 00:10

Written by Guest on 12.04.2009 at 10:30

who talked about "A Black" I said men in black which is a game serries which have alomst the same cover.

you posted this funny stuff?


i talked about "A Black", and o, i didn't post it. look up, it's says posted by Lily, so, it's clearly not me

I thought you missunderstood me but it was me who missunderstood you! buut there is a black one in the picture.
Ellrohir - 27.07.2009 at 21:57  
And where is Frank?
MissPrecious - 27.10.2009 at 16:20  
Nice similarity
Vitriolic Hate - 13.12.2009 at 20:19  
Written by iaberis on 18.06.2007 at 18:57

Haha! A smart one! Nice

indeed
JD - 29.12.2009 at 18:02  
Good one !!

Advertise on Metal Storm


Login or register to post here.



Similar topics

Forum Topic Similarity Started
Funny stuff Dawn Of The Black Hearts 7.5 21.10.2009 by Uller
Funny stuff Black Sabbath - Bob Rules 7.5 09.07.2008 by Nickferatu367
Funny stuff Stratovarius - Horny Visions 6.5 29.09.2006 by
Funny stuff Swallow the Sun - Emerald Forest and the SR71 BLACKBIRD 6 11.03.2012 by
Funny stuff Slayer - Seasons In The Obese 6 10.06.2008 by Varegan



Hits total: 5958 | This month: 35